I6 B11
Rijtuigen van het type I6 B11 (12601 - 12660; 61 88 21-70 601 - 660) die in de Beneluxdienst zijn ingezet. Sinds november 2013 zijn negen I6-rijtuigen verhuurd aan HKX - deze Duitse maatschappij verzorgt personenvervoer tussen Hamburg en Keulen..
61 88 21-70 604 (2e klasse rijtuig) op 2010.04.29 te Amsterdam Centraal
61 88 21-70 605 (2e klasse rijtuig) op 2010.09.05 te Amsterdam Centraal.
Dit rijtuig werd in 2014 ingezet door de Duitse spoorwegmaatschapij HKX (Hamburg Köln Express). Deze maatschappij huurde de rijtuigen van de NMBS en beplakte het rijtuig met stickers. Overigens is het livrei van het rijtuig aangepast aan de meest recente huisstijl van de NMBS. Köln West, 8 juni 2014.
61 88 21-70 607 (2e klasse rijtuig) op 2010.04.02 te Rotterdam Centraal
Dit rijtuig werd in 2014 ingezet door de Duitse spoorwegmaatschapij HKX (Hamburg Köln Express). Overigens is het livrei van het rijtuig aangepast aan de meest recente huisstijl van de NMBS. Deze maatschappij huurde de rijtuigen van de NMBS en beplakte het rijtuig met stickers. Köln West, 8 juni 2014.
61 88 21-70 608 (2e klasse rijtuig) op 2010.09.11 te Amsterdam Centraal
61 88 21-70 609 (2e klasse rijtuig). Van dit rijtuig is niet bekend of het daadwerkelijk is ingezet in de Beneluxdienst. Hier het rijtuig te Brussel Zuid op 2 januari 2014.
61 88 21-70 610 (2e klasse rijtuig) op 2010.09.11 te Amsterdam Centraal
61 88 21-70 611 (2e klasse rijtuig) staat gereed te Brussel Zuid voor vertrek richting Zaventem (Brussels Airport), 28 december 2016.
61 88 21-70 620 (2e klasse rijtuig) op 2010.08.14 te Brussel Zuid
61 88 21-70 625 (2e klasse rijtuig) op 27 december in Antwerpen Centraal. Ook in 2016 waren deze rijtuigen nodig in de Beneluxdienst vanwege de revisie van ICR-rijtuigen.
61 88 21-70 629 (2e klasse rijtuig) op 2010.08.14 te Brussel-Zuid
61 88 21-70 634 (2e klasse rijtuig) op 2010.05.23 te Amsterdam Centraal
61 88 21-70 636 (2e klasse rijtuig) te Amsterdam Centraal op 28 oktober 2016.
61 88 21-70 645 (2e klasse rijtuig) op 2010.09.11 te Amsterdam Centraal
61 88 21-70 648 (2e klasse rijtuig) op 2010.10.24 te Brussel Zuid
61 88 21-70 650 (2e klasse rijtuig) op 2011.01.29 te Amsterdam. Hoewel deze rijtuigen met ingang van 2010.12.12. niet meer zouden worden ingezet; werd vanwege schade aan een ICR-rijtuigstam toch weer een beroep gedaan op deze rijtuigen in januari 2011.
61 88 21-70 652 (2e klasse rijtuig) op 2010.06.20 te Amsterdam Centraal
61 88 21-70 654 (2e klasse rijtuig) op 2010.07.04 te Schiphol
61 88 21-70 656 (2e klasse rijtuig) op 2010.03.17 te Roosendaal (foto: Theo Neutelings Mzn).
61 88 21-70 658 (2e klasse rijtuig) op 2010.07.04 te Amsterdam Centraal
61 88 21-70 659 (2e klasse rijtuig) op 2010.09.05 te Amsterdam Centraal